Client's Charter | Client's Charter Achievement : 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013
Piagam Pelanggan |
Jan |
Feb |
Mac |
Apr |
Mei |
Jun |
Jul |
Ogo |
Sep |
Okt |
Nov |
Dis |
Aduan diterima daripada Talikhidmat akan disalurkan ke seksyen/unit berkenaan dengan segera dan perakuan penerimaan akan diberikan dalam tempoh tiga (3) hari bekerja dan makluman serta tindakan susulan tersebut oleh seksyen/unit berkenaan kepada pengadu akan diambil dalam tempoh 15 hari bekerja selepas aduan dibuat. |
99.51
89.27
|
98.53
80.88
|
99.32
76.69
|
99.42
79.24
|
99.10
72.46 |
98.97
85.86 |
99.25
89.89 |
88.67
66.51
|
99.74
47.76
|
98.71
71.84
|
99.12
82.70
|
99.18
61.63 |
Segala pembayaran akan dibuat dalam tempoh 14 hari bekerja dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap daripada bahagian/unit yang berkaitan.
|
98.57
|
99.33
|
99.20
|
94.00
|
89.90
|
92.86
|
98.68
|
94.00
|
93.33
|
95.77
|
95.77
|
87.10
|
|